Wrocław 22.12.2022 r.
 
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
 
 
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, uprzejmie informuje, że w wyniku analizy ofert zgłoszonych na wykonanie usługi w zakresie kompleksowej obsługi z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z art. 23711 2 Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa  i higieny pracy   (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704 z późn. zmianami), została wybrana firma:
  •  SEKA S.A Oddział Wrocław ul. Kaszubska 8, 50-214 Wrocław tel 71 738 38 00

Wrocław 13.12.2022 r.

 

KONKURS OFERT

 

  1. Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, zwana dalej Zamawiającym, ogłasza konkurs ofert na wykonanie usługi w zakresie kompleksowej obsługi z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z art. 23711 2 Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy   (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704 z późn. zmianami), obejmującej zadania wymienione na liście warunków:
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
  • Bieżące informowanie, w formie pisemnej, Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
  • Prowadzenie dokumentacji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy, wymaganej przepisami, która będzie zdeponowana w siedzibie Zamawiającego i udostępniana w dowolnym czasie przez Dyrektora i upoważnionych pracowników administracji Zamawiającego.
  • Osobisty udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej (prowadzenie rejestru wypadków).
  • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp.
  • Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe,
  • Sporządzenie w formie pisemnej, nie rzadziej niż raz na kwartał, oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
  • Osobiste uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez PIP.
  • Przeprowadzanie w formie uzgodnionej z Zamawiającym szkoleń bhp wstępnych pracowników- instruktaż ogólny.

Zakres rzeczowy oferty obejmuje także przeprowadzenie szkoleń okresowych dla pracowników na stanowiskach robotniczych i administracyjno-biurowych, kierowniczych i inżynieryjno-technicznych, w formach uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym.

  1. Usługa, o której mowa w pkt 1 będzie realizowana w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2023r.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania ofert przez osoby fizyczne i prawne spełniające wymagania kwalifikacyjne i warunki określone w § 4 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704 z późn. zmianami).
  3. Cena oferty jest ostateczną ceną brutto ponoszoną przez Zamawiającego za realizację całego zadania w 2023 r. :
  • w przypadku ofert realizowanych na podstawie umowy ? zlecenia z prawem do ubezpieczenia społecznego cena brutto oferty zostanie pomniejszona o należne kwoty z tego tytułu   obciążające Zamawiającego.
  • w przypadku ofert płatnych na podstawie faktury VAT cena brutto obejmuje także należny podatek VAT.
  1. Warunkiem udziału w niniejszym konkursie ofert jest wypełnienie i przekazanie Zamawiającemu formularza ofertowego w terminie do 21 grudnia 2022 roku do godziny 12:00. Dane korespondencyjne 50-116 Wrocław ul. Rynek 58 lub bezpośrednio: Dolnośląska Biblioteka Publiczna Wrocław, wejście do części administracyjnej od strony ul. Więziennej ? sekretariat, pokój nr 208, tel 71- 3352-204, adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  2. Informacji i wyjaśnień dotyczących niniejszego konkursu ofert udziela Jolanta Ubowska, dyrektor Zamawiającego, tel 71- 3352-204, mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Kryteria stosowane przy wyborze oferty :
  • cena 60%
  • dyspozycyjność*  40%

 Z Wykonawcą, który spełnia warunki udziału oraz przedstawi najniższą cenę brutto oferty, zostanie podpisana umowa.

--------------------------------- 

*) Dyspozycyjność oznacza liczbę godzin w trakcie rocznego okresu trwania umowy jaką oferent będzie obecny osobiście w siedzibie Zamawiającego, w godzinach od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 13 grudzień 2022 10:32 Mariusz Gabrysiak
Artykuł został zmieniony. wtorek, 13 grudzień 2022 10:38 Mariusz Gabrysiak
Artykuł został zmieniony. wtorek, 13 grudzień 2022 10:40 Mariusz Gabrysiak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 13 grudzień 2022 10:44 Mariusz Gabrysiak
Artykuł został zmieniony. wtorek, 13 grudzień 2022 10:44 Mariusz Gabrysiak
Artykuł został zmieniony. czwartek, 22 grudzień 2022 09:00 Mariusz Gabrysiak