ROOT

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego informuje, ze Postępowanie o zamówienie publiczne na zadanie pn. „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu”, podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy, ponieważ do dnia 02.01.2024 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

OGŁOSZENIE POSTĘPOWANIA

Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na realizację zadania pn.: „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu”. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. 2023 r. poz.1605 ze zm.) – tryb podstawowy.

Dokumentacja przetargu jest dostępna w sekcji ZAŁĄCZNIKI po tym artykułem.

 

red

Wrocław 22.02.2023 r.
 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 
 
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, uprzejmie informuje, że w wyniku analizy ofert zgłoszonych na wykonanie usługi DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA DOLNOŚLĄSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU, została wybrana firma:
  •  PROBIT Sp. z. o. o  ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław.

 

 ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA  DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA DOLNOŚLĄSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU

 

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

  1. ZAMAWIAJĄCY, PRZEDMIOT I TRYB POSTĘPOWANIA.

    1. Dolnośląska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu zwana dalej ?Zamawiającym? zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na Dostawę i Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI).
    2. Niniejsze postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu ograniczonego.
    3. Ustawa Prawo Zamówień Publicznych nie obowiązuje w niniejszym postępowaniu.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 

    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego, wspierającego pracę Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu obejmującego:
    • Oprogramowanie sieciowe ? autorski zintegrowany pakiet systemów do zarządzania jednostką kultury , wykonany w jednakowej technologii bazodanowej, który powinien obejmować następujące obszary funkcjonalne:
      • Finanse-Księgowość
      • Sprawozdawczość finansowa
      • Ewidencję środków trwałych
      • Kadry z ewidencją czasu pracy
      • Płace wraz z elektroniczną bankowością
      • Fakturowanie
      • Internetowy Panel Pracowniczy
    • Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące:
      • instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych
      • szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych modułów 
      • nadzór nad wdrożeniem oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji systemu
      • przeniesienie danych katalogowych z systemu obecnie użytkowanego przez Zamawiającego
  3. WYMAGANE CECHY SYSTEMU. 

    Oferowany system musi być w pełni zintegrowany i zawierać wszystkie elementy wymienione w pkt 2A). Oferowany zintegrowany system informatyczny musi być oparty o  jedną bazę kontrahentów i zapewniać automatyczny przepływ danych wykorzystywanych przez poszczególne moduły (przede wszystkim w zakresie danych o płatnikach, o rozrachunkach, o środkach trwałych, danych potrzebnych do sporządzania analiz finansowo-ekonomicznych), a także musi być oparty o wspólne słowniki.
    1. Wymagania techniczno-technologiczne dla ZSI. 
      Zintegrowany system musi charakteryzować się następującymi ogólnymi cechami:
      • spełniać wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych;
      • być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i przepisami;
      • być oprogramowaniem autorskim firmy, we wszystkich jego obszarach funkcjonalnych, co pozwoliłoby na przeprowadzanie ewentualnych modyfikacji i zmian w oprogramowaniu pod potrzeby Zamawiającego;
      • posiadać rozbudowane możliwości parametryzacje (elastyczność oprogramowania) umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu
      • być systemem w pełni zintegrowanym, umożliwiającym dostęp do informacji bezpośrednio po jej wprowadzeniu w różnych przekrojach i szybki podgląd z różnych poziomów;
      • posiadać rozbudowany system raportowania, z możliwością dowolnego definiowania raportów oraz wykonywania wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych oraz możliwością prezentowania stworzonych analiz w formie graficznej;
      • posiadać rozbudowany system kontroli uprawnień użytkowników, do funkcji i danych przechowywanych przez system;
      • umożliwiać przechowywanie informacji o użytkownikach wprowadzających i zmieniających dane;
      • mieć wbudowane narzędzia utrzymania spójności danych systemu, na wypadek sytuacji utraty zasilania, awarii sprzętu lub utraty łączności z komputerem centralnym;
      • firma wdrażająca system zobowiązana jest zapewnić w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym opiekę serwisową, pomoc specjalistów z różnych dziedzin oraz szybką pomoc, szczególnie w sytuacjach awaryjnych;
      • mieć możliwość przechowywania kopii zapasowych oprogramowania na zewnętrznych serwerach
      • być zgodnym z wymaganiami Rozporządzaniem o Ochronie Danych Osobowych
    2. Zintegrowany system musi być oparty o nowoczesną serwerową technologię bazodanową, [technologię bazodanową (baza danych MS SQL)]-  o następujących podstawowych cechach:
      • powinien mieć wbudowane mechanizmy umożliwiające pracę w architekturze klastrowej;
      • powinien posiadać mechanizm blokowania na poziomie wiersza wg zasady ?writers do not block readers, readers do not block writers? (zapewnienie wielodostępu do danych); a tym samym umożliwiać jednoczesna prace kilku osób w tym samym module.
      • musi zapewniać możliwość odzysku danych w przypadku awarii do ostatnio zatwierdzonej transakcji;
      • musi pozwalać na tworzenie kopii zapasowej w czasie pracy bazy (hot backup) bez uszczerbku wydajności i szybkości działania systemu;
      • powinien umieć zarządzać zasobami serwera dla poszczególnych użytkowników;
      • powinien umożliwiać szeroko pojęte partycjonowanie danych;
      • powinien mieć wbudowane mechanizmy zarządzania hasłem użytkownika pozwalające na jednoznaczną jego identyfikację;
      • musi być wyposażony w graficzny interfejs użytkownika, umożliwiać pracę w środowisku MS WINDOWS.
      • musi być rozwiązaniem zintegrowanym. Dane do systemu powinny być wprowadzane tylko raz i powinny być udostępniane w miejscach, w których są potrzebne;
      • musi współpracować z pakietem pracy biurowej MS Office;
      • musi umożliwiać automatyczne generowanie standardowych sprawozdań, w tym Jednolity Plik Kontrolny;
      • powinien umożliwiać budowanie raportów samodzielnie przez użytkownika. Preferowane jest, aby razem z systemem zostały dostarczone narzędzia umożliwiające tworzenie zestawień przez użytkowników.
    3. Warunki oraz wymagania dotyczące Oferenta. 
      Oferent musi spełniać następujące warunki:
  • zapewnić dostarczenie, instalację i parametryzację zintegrowanego systemu do zarządzania, w którego skład wchodzi: autorskie oprogramowanie do zarządzania,
  • zatrudniać odpowiednią liczbę programistów zapewniającą możliwość modyfikacji pod potrzeby klienta i rozwój produktu (prosimy o podanie ilości osób zatrudnionych na w/w stanowisku);
  • zatrudniać odpowiednią liczbę specjalistów wg. standardu wdrożeń, zapewniającą sprawne wdrożenie oraz bezpieczną obsługę informatyczną (prosimy o podanie ilości osób zatrudnionych na w/w stanowisku);
  • zapewnić w okresie nadzoru nad wdrożeniem oraz w późniejszym okresie, osobiste wsparcie specjalistów z różnych dziedzin oraz szybką reakcję, szczególnie w sytuacjach awaryjnych:
  • posiadać zespół wdrożeniowy we Wrocławiu, co gwarantuje odpowiednio szybki czas reakcji poprzez osobiste wsparcie specjalistów w sytuacjach awaryjnych;
  • wykazać się co najmniej 5-letnim okresem pozytywnych doświadczeń w zakresie informatycznych zastosowań w podobnych jednostkach kultury, przedstawić wykaz skomputeryzowanych jednostek kultury ( w tym co najmniej jednej biblioteki publicznej w miejscowości powyżej 100 000 mieszkańców ) z podaniem miejsca wykonania, zakresu wykonanych prac oraz informacji czy system funkcjonuje do dziś
  • wykazać się certyfikatem jakości ISO lub równoważnym.
  1. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE.

    1. Wymagania funkcjonalne dla ZSI. 
      Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego zawiera Zał. Nr 4 do SWZ
  1. OFERTY CZĘŚCIOWE.

    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji.
    2. Oferty złożone na część zakresu zostaną odrzucone.
  1. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

Wymagany przez Zamawiającego cykl realizacji całości zamówienia: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Oferty z dłuższym cyklem zostaną odrzucone.

  1. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTEPOWANIU.

    1. Udział w postępowaniu mogą wziąć Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi;
      1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac i czynności,

      2. posiadają udokumentowaną niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do sprawnego i właściwego wykonania zamówienia;

      3. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie całości zamówienia;

  1. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością;
    1. co do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, lub w których ogłoszono upadłość lub likwidację;
    2. przedsiębiorców, na których w ostatnich trzech latach została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną.
  1. KOSZT ZŁOŻENIA OFERTY.

Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty niezależnie od wyniku postępowania.

  1. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie materiałów przetargowych. Pytanie musi wpłynąć na piśmie  lub na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. nie później niż 6 pełnych dni kalendarzowych przed terminem składania ofert.

Na wszystkie pytania otrzymane w powyższym terminie Zamawiający niezwłocznie przesyła odpowiedź wszystkim, którzy uzyskali materiały przetargowe, bez ujawniania źródła zapytania.

  1. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI.

W sprawach dotyczących niniejszego postępowania Oferenci mogą kontaktować się z Mariusz Gabrysiak pod nr tel. (048) 713352-248

  1. WPROWADZENIE ZMIAN W MATERIAŁACH PRZETARGOWYCH.

    1. Zamawiający może w dowolnym czasie przed terminem składania ofert zmienić treść materiałów przetargowych z własnej inicjatywy lub w odpowiedzi na zapytania Oferentów. Każda zmiana staje się wiążąca z momentem wprowadzenia i dostarczenia jej Oferentom.
    2. Zamawiający powiadamia wszystkich Oferentów o treści wprowadzonych zmian na wskazane przez nich adresy poczty elektronicznej.
  1. WYMAGANE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę ofertową według zał. Nr 1.
  2. Oferowane moduły programowe i warunki licencji - zał. Nr 1A
  3. Oświadczenie oferenta ? zał. Nr 2.
  4. Wykaz skomputeryzowanych jednostek kultury w ostatnich 5 latach, z podaniem miejsca wykonania, zakresu wykonanych prac oraz informacji czy system funkcjonuje do dziś ? zał. Nr 3.
  5. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego ? zał. Nr 4;
  6. Przedstawienie potencjału kadrowego Oferenta wraz z podaniem wykazu osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (programiści i wdrożeniowcy) ? zał. Nr 5;
  7. Oświadczenia dot. przetwarzanie danych osobowych  - zał. Nr 6;
  8. Opis metodologii wdrożenia w tym:
    • przedstawienie zakresu prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem,
    • podanie ilości godzin szkoleniowo-wdrożeniowych, przeznaczonych na szkolenie pracowników z funkcjonalności poszczególnych modułów w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie,
    • przeniesienie danych katalogowych.
  9. Wymagane dokumenty:
  1. Aktualny na dzień składania ofert wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (rejestru przedsiębiorców) dla firmy Oferenta wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
  2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o uiszczeniu należnych podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
  3. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczeniu należnych składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY.

    1. Oferta musi być napisana maszynowo w języku polskim.
    2. Wszystkie załączone dokumenty powinny być oryginałami lub kopiami potwierdzonymi przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, a oświadczenia i dane zawarte w formularzach powinny mieć formę zgodną z załączonymi do niniejszej Specyfikacji wzorami.
    3. Wszystkie strony oferty powinny być ze sobą złączone, ponumerowane i podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta.
    4. Wszystkie ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do występowania w imieniu Oferenta.
    5. Każdy Oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
    6. Oferty należy składać w formie:
      1. pisemnej w zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Zewnętrzną kopertę należy zaadresować na adres Zamawiającego:  Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu Rynek 58, 50-116 Wrocław oraz opatrzyć napisem: ,,Zintegrowany System Informatyczny Nie otwierać przed dniem 21.02.2023 do godz. 10.00? . Wewnętrzną kopertę opatrzyć nazwą i adresem Oferenta, aby można było ją odesłać nie otwartą, w przypadku złożenia danej oferty po wymaganym terminie, lub
      2. elektronicznej za pomocą platformy usług administracji publicznej (ePUAP: /DBPWroclaw/SkrytkaESP) poprzez profil zaufany osoby uprawnionej do występowania w imieniu Oferenta.
  1. OBLICZANIE CENY OFERTOWEJ. 

Cenę oferty należy podać jako ceny netto i cenę brutto stanowiącą wartość wszystkich prac, czynności i zakupów niezbędnych do realizowania przedmiotu umowy.

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB WYBORU NAJLEPSZEJ OFERTY.

Oferty nie odrzucone komisja ocenia merytorycznie przyznając punkty w każdym kryterium w sposób następujący:

  1. a) Cena 40 %    ( Kc = 0,40 )
  2. b) Ocena funkcjonalności 30 %    ( Kf = 0,30 )
  3. c) Metodologia wdrożenia            15 %    ( Km = 0,15 )
  4. d) Doświadczenie we wdrażaniu ZSI 15 %    ( Kd = 0,15 )

            ------------------------------------------------------------------------------------

                        RAZEM                                              100%

Oceny ofert dokona komisja powołana przez Zamawiającego.

Wygra oferta, która otrzyma największą ilość punktów, gdzie ilość punktów ogółem ( Po ) dla badanej oferty określa się wzorem :

          Po =  Pc x Kc + Pf x Kf + Pm x Km+ Pd x Kd

  1. Kryterium ? Cena ( 40 % ):  Ilość punktów za cenę ( Pc ) obliczana będzie na podstawie wzoru: Pc = Cn * 100 / Cb  gdzie gdzie: Pc ? punkty otrzymane, Cn ? cena najniższa spośród złożonych Ofert, Cb ? cena badanej Oferty. Stosowana punktacja  0-100 pkt. za kryterium.
  2. Kryterium funkcjonalności ? ( 30 % ): ocena stopnia dostosowania oferowanych rozwiązań do wymogów określonych przez Zamawiającego w zał. Nr 4. ?Szczegółowe wymagania funkcjonalne ZSI?, na podstawie informacji zawartych w tym załączniku. Stosowana punktacja  0 ?100 pkt. za kryterium. 
  3. Kryterium ? Metodologia wdrożenia ? ( 15 % ): ocena zakresu prac wchodzących w nadzór nad wdrożeniem oraz sposobu i jakości wykonania usługi wdrożenia, zgodnie z informacjami przedstawionymi przez Oferenta w dołączonym do oferty opisie metodologii wdrożenia wg wymagań Zamawiającego. Ilość punktów za kryterium jakości obsługi (Pm) wylicza się wg poniżej podanych zasad: zakres prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem ? max. 30 pkt, ilość godzin szkoleniowo-wdrożeniowych, przeznaczonych na szkolenie pracowników z funkcjonalności poszczególnych modułów w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie- max. 30 pkt, sposób przeprowadzenia wdrożenia ? max. 20 pkt, przeniesienie danych katalogowych ? max. 20 pkt.  Stosowana punktacja  0 ?100 pkt. za kryterium.
  4. Kryterium ? Doświadczenie we wdrażaniu ZSI ? ( 15 % ): ocena doświadczenia Oferenta we wdrażaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego w branży jednostek kultury oraz potencjału kadrowego na podstawie informacji zawartych w zał. Nr 3 ?Wykaz skomputeryzowanych jednostek kultury oraz zał. Nr 5 ?Wykaz potencjału kadrowego Oferenta?. Ilość punktów za kryterium jakości obsługi (Pd) wylicza się wg poniżej podanych zasad: doświadczenie w branży ? max. 50 pkt, potencjał kadrowy ? max. 50 pkt, Stosowana punktacja  0 ?100 pkt. za kryterium.
  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres trzydziestu (30) dni kalendarzowych licząc od terminu składania ofert.

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w terminie do dnia 21.02.2023 r. do godz. 10.00

  1. WYCOFANIE OFERTY.

Składający ofertę może ją wycofać najpóźniej na dwa dni kalendarzowe przed terminem otwarcia ofert.

  1. MIEJSCE, TERMIN I TRYB OTWARCIA OFERT.

  1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21.02.2023 o godzinie 11.00 Wybór ofert odbędzie się w terminie do 27.02.2023 r. do godziny 15.00
  2. Jeżeli w czasie badania ofert powstaną wątpliwości, Zamawiając może wezwać każdego Oferenta w celu udzielenia dodatkowych wyjaśnień dotyczących złożonej oferty oraz do prezentacji oferowanego oprogramowania aplikacyjnego.
  1. ODRZUCENIE ( NIEWAŻNOŚĆ ) OFERTY.

Ofertę odrzuca się gdy:

  1. jest sprzeczna z niniejszą specyfikacją ;
  2. Oferent nie złożył wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełnił innych wymagań określonych w SWZ;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji;
  4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.

Postępowanie unieważnia się gdy:

  1. wystąpi nieprzewidziana istotna zmiana okoliczności powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie Zamawiającego ;
  2. postępowanie z winy Zamawiającego obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
  3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia;
  1. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA.

  2. Oferent, którego oferta okazała się najkorzystniejszą, niezwłocznie po dokonaniu wyboru przez komisję przetargową i przed upływem okresu ważności oferty zostanie powiadomiony o wygraniu przetargu, oraz terminie zawarcia umowy.
  3. Równocześnie wyniki postępowania zostaną podane do wiadomości publicznej za pomocą Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego.
  1. ZAWARCIE UMOWY.

    1. Wybrany Oferent zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu projekt umowy w ciągu 5 dni roboczych od daty poinformowania go o wyborze jego oferty.
    2. Nie złożenie projektu umowy w terminie do 6 dni roboczych od daty zawiadomienia o wyborze jego oferty, może być przyczyną uznania przez Zamawiającego, że Oferent uchyla się od zawarcia umowy.
    3. Zamawiający podpisze z wybranym w wyniku niniejszego postępowania Oferentem umowę w terminie do 10 dni roboczych od daty wybrania oferty.
    4. W przypadku kiedy Oferent, którego oferta zostanie wybrana, przedstawił nieprawdziwe dane lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała największą ilość punktów, chyba że złożono tylko dwie ważne oferty lub upłynął termin ważności ofert.
    5. Integralną częścią zawartej umowy będzie złożona oferta.
  2. Załączniki do SWZ:

  1. Formularz ofertowy ? zał. Nr 1.
  2. Oferowane moduły programowe i warunki licencji - zał. Nr 1A
  3. Oświadczenie Oferenta ? zał. Nr 2.
  4. Wykaz skomputeryzowanych jednostek kultury  ? zał. Nr 3.
  5. Szczegółowe wymagania funkcjonalne ZSI? zał. Nr 4.
  6. Wykaz potencjału kadrowego Oferenta ? zał. Nr 5.
  7. Oświadczenia dot. przetwarzanie danych osobowych - Zał. Nr. 6.

 

 

 

Wrocław 13.02.2023 r.

 

 

Wrocław 2023.11.07

Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, uprzejmie informuje, że w wyniku analizy ofert zgłoszonych w postępowaniu na wykonanie zadania pn.: "Wykonanie prac remontowo-stolarskich w budynku Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu – I procedura”, została wybrana firma:

  • 77 Roots Augustyn Sidz, Zawyki 78, 18-105, Suraż.

 

Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu zaprasza do składania ofert w  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na wykonanie zadania pn.:„Wykonanie prac remontowo-stolarskich w budynku Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu – I procedura” Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U.2022 r. poz.1710 ze zm.) – tryb podstawowy. Wymagane dokumenty oraz szczegóły procedury postępowania są zawarte w załącznikach do postępowania

Wrocław 22.12.2022 r.
 
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
 
 
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, uprzejmie informuje, że w wyniku analizy ofert zgłoszonych na wykonanie usługi w zakresie kompleksowej obsługi z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z art. 23711 2 Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa  i higieny pracy   (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704 z późn. zmianami), została wybrana firma:
  •  SEKA S.A Oddział Wrocław ul. Kaszubska 8, 50-214 Wrocław tel 71 738 38 00

Wrocław 13.12.2022 r.

 

KONKURS OFERT

 

  1. Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, zwana dalej Zamawiającym, ogłasza konkurs ofert na wykonanie usługi w zakresie kompleksowej obsługi z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z art. 23711 2 Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy   (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704 z późn. zmianami), obejmującej zadania wymienione na liście warunków:
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
  • Bieżące informowanie, w formie pisemnej, Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
  • Prowadzenie dokumentacji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy, wymaganej przepisami, która będzie zdeponowana w siedzibie Zamawiającego i udostępniana w dowolnym czasie przez Dyrektora i upoważnionych pracowników administracji Zamawiającego.
  • Osobisty udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej (prowadzenie rejestru wypadków).
  • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp.
  • Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe,
  • Sporządzenie w formie pisemnej, nie rzadziej niż raz na kwartał, oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
  • Osobiste uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez PIP.
  • Przeprowadzanie w formie uzgodnionej z Zamawiającym szkoleń bhp wstępnych pracowników- instruktaż ogólny.

Zakres rzeczowy oferty obejmuje także przeprowadzenie szkoleń okresowych dla pracowników na stanowiskach robotniczych i administracyjno-biurowych, kierowniczych i inżynieryjno-technicznych, w formach uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym.

  1. Usługa, o której mowa w pkt 1 będzie realizowana w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2023r.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania ofert przez osoby fizyczne i prawne spełniające wymagania kwalifikacyjne i warunki określone w § 4 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704 z późn. zmianami).
  3. Cena oferty jest ostateczną ceną brutto ponoszoną przez Zamawiającego za realizację całego zadania w 2023 r. :
  • w przypadku ofert realizowanych na podstawie umowy ? zlecenia z prawem do ubezpieczenia społecznego cena brutto oferty zostanie pomniejszona o należne kwoty z tego tytułu   obciążające Zamawiającego.
  • w przypadku ofert płatnych na podstawie faktury VAT cena brutto obejmuje także należny podatek VAT.
  1. Warunkiem udziału w niniejszym konkursie ofert jest wypełnienie i przekazanie Zamawiającemu formularza ofertowego w terminie do 21 grudnia 2022 roku do godziny 12:00. Dane korespondencyjne 50-116 Wrocław ul. Rynek 58 lub bezpośrednio: Dolnośląska Biblioteka Publiczna Wrocław, wejście do części administracyjnej od strony ul. Więziennej ? sekretariat, pokój nr 208, tel 71- 3352-204, adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  2. Informacji i wyjaśnień dotyczących niniejszego konkursu ofert udziela Jolanta Ubowska, dyrektor Zamawiającego, tel 71- 3352-204, mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Kryteria stosowane przy wyborze oferty :
  • cena 60%
  • dyspozycyjność*  40%

 Z Wykonawcą, który spełnia warunki udziału oraz przedstawi najniższą cenę brutto oferty, zostanie podpisana umowa.

--------------------------------- 

*) Dyspozycyjność oznacza liczbę godzin w trakcie rocznego okresu trwania umowy jaką oferent będzie obecny osobiście w siedzibie Zamawiającego, w godzinach od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Podkategorie

W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Przykładowej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z Przykładową Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawowe informacje

Podstawy prawne działania Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej im. T. Mikulskiego we Wrocławiu, zakres i przedmiot działalności, wykaz zadań, kompetencje oraz organy określa statut nadany uchwałą Nr LII/726/2006 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 23 lutego 2006 r. w sprawie zmiany nazwy Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. T. Mikulskiego we Wrocławiu oraz nadania jej statutu. Poniżej zamieszczono tekst Statutu Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu. Jego skan, oraz skan ww. Uchwały Województwa Dolnośląskiego z dnia 23 lutego 2006 r zamieszczono w postaci plików pdf pod artykułem w sekcji "Załączniki". Oba skany są zdjęciami dokumentów zawierającymi podpis i pieczęć.

COM_CONTENT_READ_MOREStatut, działalność i kompetencje

Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego jest samorządową instytucją kultury, wpisaną od dnia 1 stycznia 1999 roku pod poz. Nr 6 w rejestrze organizatora ? Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

COM_CONTENT_READ_MOREStatus prawny

W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREOrganizacja

W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREStruktura organizacyjna

W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy  - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREWładze i ich kompetencje

W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

COM_CONTENT_READ_MOREDziałalność

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREGospodarka

Majątek Przykładowej Instytucji służy wykonywaniu jego zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREMienie publiczne

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

COM_CONTENT_READ_MOREKontrole i audyty

W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w Przykładowej Instytucji rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.

COM_CONTENT_READ_MORERejestry akt i archiwa

Skargi i wnioski czytelnicy mogą składać osobiście lub drogą korespondencyjną. Są one dokumentowane w Rejestrze Skarg i Wniosków dostępnym w Sekretariacie biblioteki, 50-116 Wrocław, Rynek 58, pok. 208.

W sprawach skarg i wniosków interesantów przyjmują:

  • Dyrektor DBP w poniedziałki w godz. 9,00 ? 11,00 i w piątki w godz. 13,00 ? 15,00
  • Zastępca dyrektora DBP we wtorki w godz. 9,00 ? 11,00 i w czwartki w godz. 13,00 ? 15,00

Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w kolejności ich wpływu i przy zachowaniu procedury wynikającej z Kodeksu postępowania administracyjnego.

Zasady korzystania z kolekcji bibliotecznych i usług świadczonych czytelnikom są zawarte w regulaminach ustanowionych odrębnie dla następujących kategorii zbiorów i komórek organizacyjnych:

COM_CONTENT_READ_MOREZałatwianie spraw

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

COM_CONTENT_READ_MOREO BIP

W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące  udostępnianie informacji publicznych.

COM_CONTENT_READ_MOREO informacji publicznej

Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPomoc BIP

W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP ? warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności

COM_CONTENT_READ_MOREInformacje prawne

W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

COM_CONTENT_READ_MOREOgłoszenia

Wykaz zamówień publicznych ogłaszanych przez Dolnośląską Bibliotekę Publiczną wraz z dokumentacją:

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia publiczne

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREPraca w Przykładowej Instytucji

Ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu.

COM_CONTENT_READ_MORENabór kandydatów